Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

ARAŞTIRMA ANALİSTLERİ

30'da fazla yerli ve yabancı araştırma analisti Türk Telekom'u takip etmektedir.

Düzenli olarak analistlerimizle buluşmakta ve sektörle ilgili gelişmeleri aktarmaktayız. Türkiye, Avrupa ve Amerika'da analistlerle yüzyüze toplantılar düzenliyoruz. Türk Telekom'u takip eden analistlerin listesini ve güncel tavsiyelerini burada görebilirsiniz.

Tümünü Gör

KURUMSAL YATIRIMCI​

Bağımsız bir hizmet sağlayıcısı tarafından Ocak 2011'de yapılan en son çalışmaya göre, Türk Telekom'un dünya çapında 170'ten fazla kurumsal yatırımcısı vardır. Bölgesel dağılıma bakıldığında, kurumsal yatırımcılarımızın çoğunluğu ABD ve Avrupa bazlıdır. Hissedar tabanımız farklı yatırım modellerine sahip yatırımcıları içermektedir. Başlıca yatırım stilleri arasında Getiri (Yield), Büyüme (Growth), Değer (Value), Büyüme & Makul Fiyat Karşılığında (GARP - Growth at a Reasonable Price) ve diğerleri yer almaktadır.

ÖZET BİLGİ

  • 2018 3Ç Satış Gelirleri 5,40 milyar TL
  • 2018 3Ç FAVÖK 2,27 milyar TL
  • Genişbant Abone Sayısı 10,6 milyon
  • Mobil Abone Sayısı 20,8 milyon
  • Sabit Ses Abone Sayısı 9,8 milyon
Tüm Özet Göstergeler

GENEL KURUL ​TOPLANTISI

Olağanüstü Genel Kurul Toplantısı 19 Temmuz 2018 tarihinde düzenlenmiştir.

Devamı

​​​

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK

Türk Telekom Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri

Günümüz dünyasında şirketlerin sosyal sorumluluk faaliyetleri, enz operasyonları kadar önem arz etmektedir. TurkTelekom bu konudaki hassasiyetini Türkiye'nin toplumsal ve sosyal çerçevesini etkileyen hemen her alanda göstermektedir.

Devamı

EN DEĞERLİ M​ARKA

Türk Telekom 10. Kez Türkiye’nin En Değerli Telekomünikasyon Markası

Uluslararası marka değerleme kuruluşu Brand Finance’in dünyanın en değerli 300 telekomünikasyon markasını seçtiği ‘Telecoms 300’ listesinde, Türk Telekom, 10. kez üst üste Türkiye’nin ‘En Değerli Telekomünikasyon Markası’ olarak seçildi.

Türk Telekom CEO’su Dr. Paul Doany, konuya ilişkin şu açıklamalarda bulundu: “2017, Türk Telekom için bir anlamda 2016 yılında başlattığımız tek marka stratejimizden faydalanmaya başladığımız ve üzerine yeni odak alanları eklediğimiz bir ‘yükseliş’ yılıydı. Bu sayede Türk Telekom, 2017’de bir önceki yıla kıyasla 2,8 milyon net abone kazanımı ile 2008'deki halka arzdan bu yana rekor düzeyde büyüme kaydetti. Başarılı finansal ve operasyonel performansımızın, uluslararası bağımsız kuruluşlar tarafından da tanınması son derece sevindirici. Bu kapsamda, Brand Finance, Şubat 2018’de açıkladığı “Telecoms 300” listesinde Türk Telekom'u 10 yıldır Türkiye'nin “En Değerli Telekomünikasyon Markası” olarak tescilledi. Türk Telekom olarak, müşterilerimiz, çalışanlarımız ve ülkemiz için yeni değer alanları bulmak ve Türkiye’yi geleceğe bağlamak için durmaksızın çalışmaya devam edeceğiz.”

​​
Document

FAALİYET RAPORU

PDF

ÖZET BİLGİPDF

FAVORİLERİM & NOTLARIM

 

 İçerik Düzenleyicisi ‭[8]‬

 

Yasal Uyarı

Türk Telekom Web sitesinde Hisse Senedi Performansı başlığı altında sunulan bilgiler BİST kaynaklı olup Foreks A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Bu sayfada yer alan ifadeler, hiç bir şekilde veya suretle yatırım kararları için tavsiye olarak değerlendirilmemelidir. Türk Telekom ve FOREKS, bu bilgilerin doğru, eksiksiz ve değişmez olduğunu garanti etmemektedir. Bu sebeple, okuyucuların, bu siteden elde edilen bilgilere dayanarak hareket etmeden önce, bilgilerin doğruluğunu teyit ettirmeleri önerilir ve bu bilgilere dayanarak aldıkları kararlarda sorumluluk kendilerine aittir.

Bilgilerin eksikliği ve yanlışlığından Türk Telekom ve FOREKS hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz. Ayrıca, Türk Telekom ve FOREKS'in tüm çalışanları ve danışmanlarının, herhangi bir şekilde bilgiler dolayısıyla ortaya çıkabilecek, doğrudan veya dolaylı zararlarla ilgili herhangi bir sorumluluğu yoktur.

BİST verileri en az 15 dakika gecikmelidir.