Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

ARAŞTIRMA ANALİSTLERİ

30'da fazla yerli ve yabancı araştırma analisti Türk Telekom'u takip etmektedir.

Düzenli olarak analistlerimizle buluşmakta ve sektörle ilgili gelişmeleri aktarmaktayız. Türkiye, Avrupa ve Amerika'da analistlerle yüzyüze toplantılar düzenliyoruz. Türk Telekom'u takip eden analistlerin listesini ve güncel tavsiyelerini burada görebilirsiniz.

Tümünü Gör

KURUMSAL YATIRIMCI​

Bağımsız bir hizmet sağlayıcısı tarafından Ocak 2011'de yapılan en son çalışmaya göre, Türk Telekom'un dünya çapında 170'ten fazla kurumsal yatırımcısı vardır. Bölgesel dağılıma bakıldığında, kurumsal yatırımcılarımızın çoğunluğu ABD ve Avrupa bazlıdır. Hissedar tabanımız farklı yatırım modellerine sahip yatırımcıları içermektedir. Başlıca yatırım stilleri arasında Getiri (Yield), Büyüme (Growth), Değer (Value), Büyüme & Makul Fiyat Karşılığında (GARP - Growth at a Reasonable Price) ve diğerleri yer almaktadır.

ÖZET BİLGİ

  • Gelir büyümesi: Yıllık %11
  • 2016 Satış Gelirleri: 16,1 milyar TL
  • Genişbant Abone Sayısı: 8,7 milyon
  • Mobil Abone Sayısı: 18,6 milyon
Tüm Özet Göstergeler

GENEL KURUL ​TOPLANTISI

Olağan Genel Kurul
Toplantısı 16 Mayıs 2016 tarihinde yapılmıştır.

Devamı

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK

Türk Telekom Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri

Günümüz dünyasında şirketlerin sosyal sorumluluk faaliyetleri, enz operasyonları kadar önem arz etmektedir. TurkTelekom bu konudaki hassasiyetini Türkiye'nin toplumsal ve sosyal çerçevesini etkileyen hemen her alanda göstermektedir.

Devamı

EN DEĞERLİ M​ARKA

2016 Yılının En Değerli Telekomünikasyon Markası

Türk Telekom, İngiliz marka değerleme şirketi Brand Finance'nın gerçekleştirdiği "Türkiye'nin En Değerli Markaları" araştırmasında başarısını 2016 yılında da sürdürdü.

Türk Telekom, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’ın her yıl yayınladığı 'Türkiye'nin En Değerli Markaları-Turkey 100' listesinde, 2016 yılında da ‘Türkiye’nin En Değerli Telekomünikasyon Markası’ oldu. Sekiz yıldır üst üste ‘Türkiye’nin En Değerli Telekomünikasyon Markası’ olma başarısını gösteren Türk Telekom, Türkiye’nin “lider iletişim ve eğlence teknolojileri şirketi” olduğunu bir kez daha kanıtladı.

Document

FAALİYET RAPORU

PDF ONLINE

ÖZET BİLGİPDF

FAVORİLERİM & NOTLARIM