Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

AssisTT

assistt Kuruluş Yılı: 2007

Faaliyet Alanı: Müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi

Türk Telekom Ortaklık Payı: %100

Web Sitesi: www.assistt.com.tr

2007 yılında kurulan AssisTT, etkin insan kaynağı yönetimi, güçlü teknolojik altyapısı ve mükemmeliyetçi hizmet anlayışı ile çağrı merkezi sektöründe standartları belirliyor.

Geleneksel çağrı merkezi işlevlerinin ötesinde; satış-pazarlama, sosyal medya yönetimi, yüz yüze hizmetler, gelir yönetimi, kalite yönetimi, yeni teknolojiler ve dijital çözümler gibi birçok alanda müşterilerine “stratejik yol arkadaşı” olarak çözümler sunan AssisTT, bir “Müşteri Deneyimi Merkezi” olarak faaliyetlerini sürdürmektedir.

AssisTT, telekomünikasyon sektöründeki önemli tecrübesinin yanı sıra finans, e-ticaret, ulaştırma ve lojistik, sağlık, enerji, medya, tüketim ve perakende sektörlerindeki uzmanlığıyla kendi alanında öncü olan özel şirketlere ve kamu kurumlarına; teknik altyapı, sesli yanıt sistemi (IVR), koltuk kiralama, bordrolama, eğitim, işe alım, konuşma analizi, müşteri deneyimi hizmetleri de sağlamaktadır.

Hızlı adaptasyon ve dijital dönüşüm

AssisTT, dünyayı etkisi altına alan Covid-19 pandemi sürecinde, güçlü teknolojik altyapısı ile yeni normale hızla uyum sağladı. Dijital dönüşüm çalışmalarını pek çok alanda pandemi öncesinde hayata geçiren AssisTT, tüm çalışanlarına gerekli teknik donanım ve altyapıyı sağlayarak, çalışanları evlerinden hizmet verebilir duruma getirdi. AssisTT, Mart 2020’den itibaren tüm çalışanlarıyla “evden çalışma” modelini uygulamakta, değişen ihtiyaçlara göre süreçlerini yeniden tasarlamaktadır.

AssisTT, kurduğu dijital köprülerle yeni normale uyum sağlıyor

Covid-19 pandemisi öncesinde işe alım süreçlerini dijital ortama taşıyan AssisTT, Türkiye’nin ilk mülakat üssü olan “FAST TO FACE” platformunu hayata geçirdi.

Türkiye’nin 81 ilinden adaylarla, aynı ortamda olmaya gerek duymadan iletişim sağlayan “FAST TO FACE” platformu, sektöre büyük bir yenilik getirmenin yanı sıra pandeminin yol açtığı zorlu süreçlerin etkilerini de asgari düzeye indirmiştir.

Sektörde bir ilk: “Çağrı Merkezi Okulu”

AssisTT, sahip olduğu bilgi birikimini ve tecrübesini bünyesinde oluşturduğu “Çağrı Merkezi Okulu” aracılığıyla sektörün hizmetine sunarak ülkemizin nitelikli iş gücüne katkı sağlamayı hedeflemektedir. Eğitim içeriği tamamen AssisTT Akademi tarafından oluşturulan Çağrı Merkezi Okulu, sektör profesyonellerine, üniversitelerin çağrı merkezi bölümü öğrencilerine ve sektöre ilgi duyan herkese eğitim vermeyi planlamaktadır.

Uzaktan eğitim modeline uygun olarak oluşturulan ve pandemi döneminde dijital platforma taşınan Çağrı Merkezi Okulu, sektör hakkında kendini geliştirmek isteyen herkese eğitim imkanı sağlamaktadır.

Özel sektörde hızlı büyüme ve kamu sektöründe yaygınlaşma sürüyor

AssisTT, kamu ve özel sektördeki iş ortaklığı portföyünü, yeni katılımlarla hızla genişletmeye devam etti. Şirket, 2020 yılında özel sektörde D-Smart, Hepsiburada, Arçelik, BNP Paribas Cardif, Ziraat Bankası, ZTE Netaş’a; kamuda ise İstanbul Büyükşehir Belediyesi ile Maden ve Petrol İşleri Genel Müdürlüğü’ne hizmet vermeye başladı.

AssisTT’in faaliyetleri hem ulusal hem de küresel arenada beğeni topluyor

AssisTT 2020 yılında da faaliyetlerini ödüllerle taçlandırdı. Şirket, çağrı merkezi sektörünün uluslararası anlamda en saygın ödüllerinden Contact Center World Awards’ın EMEA finallerinde “En İyi Çağrı Merkezi” ve Türksat Kablo TV projesiyle de “En İyi Müşteri Hizmetleri” kategorilerinde iki ayrı birincilik kazandı.

2020 yılında AssisTT ayrıca Great Place to Work 2020 Sertifikası almaya hak kazandı

Türkiye’nin önde gelen sektör araştırması Bilişim 500’de “Türkiye Merkezli Üretici” ana kategorisinde “Yılın Dış Kaynak Kullanımı Hizmeti” kategori birincisi ödülünün sahibi olan AssisTT, Bilişim 500 genel sıralamasında ise (satış gelirlerine göre) 21. sırada yer aldı.

İstihdama sağlanan katkılar tüm hızıyla devam ediyor

Anadolu’daki yatırımları ile binlerce kişiye istihdam sağlayarak ekonominin gelişimine katkıda bulunan AssisTT, 2020 yılı içerisinde Van ve Diyarbakır’da yeni lokasyonlar açmıştır. Şirket, 2020 yılında 5.500 yeni istihdam yaratmıştır.

AssisTT yaklaşık 14.000 çalışanı ile ülke için önemli bir istihdam kaynağı oluşturmanın yanında, %58 kadın çalışan oranıyla fırsat eşitliği anlamında da fark yaratmaktadır.​

Lütfen kişisel notunuzu ekleyin Eklediğiniz notları sadece siz görebilirsiniz.
GÖNDER

Bu sayfadaki notlarınız