Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

AssisTT

assistt Kuruluş Yılı: 2007

Faaliyet Alanı: Müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi

Türk Telekom Ortaklık Payı: 100%

Çalışan Sayısı: 9.757

Web Sitesi: www.assistt.com.tr

2007’de kurulan AssisTT A.Ş., çağrı merkezi hizmetlerinin yanı sıra “stratejik yol arkadaşı” olarak hizmet verdiği tüm kurumsal müşterileri için, satış ve pazarlama faaliyetlerinde bulunmalarına yönelik veri üreterek geleneksel çağrı merkezi fonksiyonlarından daha fazlasını sunmaktadır.

AssisTT, her biri kendi alanında öncü olan özel şirketlere ve kamu kurumlarına, uçtan uca ve özelleştirilmiş “değer katan” hizmetler sunmaktadır. AssisTT, Türk Telekom Grubu şirketlerine çağrı merkezi hizmetleri sunmanın yanı sıra Türkiye’nin önde gelen kurum ve kuruluşlarına da hizmet vermektedir.

Şirket Haziran 2016’da, Contact Center World EMEA ödüllerinde En İyi Büyük Ölçekli Dış Kaynak Çağrı Merkezi seçilmiştir.

AssisTT, Anadolu’da yaptığı yatırımlar sayesinde, binlerce kişiye istihdam sağlayarak ekonominin gelişimine katkıda bulunmaktadır. Güçlü teknolojik altyapısıyla etkin insan kaynağı yönetimi ve mükemmeliyetçi hizmet anlayışına sahip olan AssisTT, çağrı merkezi standartlarını belirleyen marka olma yolunda ilerlemektedir.

Performans Göstergeleri

Lokasyonlar: 2013 sonunda 17 olan lokasyon sayısı, 2014 sonunda 22’ye ulaşmıştır.

2014 yılında çağrıda %4,5, üretimde ise %8 artış gerçekleşmiştir.

Yıl Üretim
2014 460 Milyon
​​​​​​​​
Lütfen kişisel notunuzu ekleyin Eklediğiniz notları sadece siz görebilirsiniz.
GÖNDER

Bu sayfadaki notlarınız