Kuruluş Yılı: 2007
Faaliyet Alanı: Müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi
Türk Telekom Ortaklık Payı: %100
Web Sitesi: www.assistt.com.tr
2007’de kurulan AssisTT, çağrı merkezi hizmetlerinin yanı sıra kendi alanında öncü olan özel şirketlere ve kamu kurumlarına, “stratejik yol arkadaşı” olarak, uçtan uca ve özelleştirilmiş hizmetler sunmaktadır. AssisTT klasik çağrı merkezleri hizmetleriyle beraber Teknik Altyapı, Sesli Yanıt Sistemi (IVR) Yazılımı, Koltuk Kiralama, Bordrolama, Eğitim, İşe Alım, Konuşma Analizi, 11818 Rehber Veri Güncelleme ve Zenginleştirme, Müşteri Deneyimi hizmetlerini de sağlamaktadır.
Fark yaratmaya odaklı teknolojik çözümler
AssisTT, teknolojik avantajlar ile müşterilerine fark yaratabilecek çözümler sunmayı hedeflemektedir. En yeni yazılım teknolojileri kullanılarak, tamamı AssisTT Bilgi Teknolojileri ekibi tarafından geliştirilen Framer uygulaması, başarılı bir şekilde hayata geçirilmiştir. Framer, müşteri verisinin girişinden raporların oluşumuna kadar tüm çağrı merkezi süreçlerinin otomatikleşmesini sağlamaktadır.
Ayrıca AssisTT Bilgi Teknolojileri ekibi Nebula, IVR Redesign ve Metrik gibi öncü uygulamaları da geliştirmektedir. “Nebula” ile tasarruf sağlanması, “IVR Redesign” uygulaması ile IVR çağrılarda tamamlanma oranının arttırılması hedeflenmiştir. Şirket içi faaliyetlerin etkin takibi, raporlanabilmesi ve iletişimin arttırılması için “Metrik” uygulaması geliştirilmiştir.
Dünyanın ilk ve tek 7/24 Merkezi Hekim Randevu Sistemi
AssisTT; 2011 yılında MHRS projesi ile Sağlık Bakanlığı’nın tüm Türkiye’ye hizmet veren Merkezi Hekim Randevu Sistemi hizmetine başlamıştır. Kamu hastanelerinden alınan randevu bilgilerini merkezi veri tabanında toplayarak, dünyada ilk ve tek olan Merkezi Hekim Randevu Sistemi’ne 7/24 çağrı merkezi hizmeti sağlamaktadır. AssisTT, MHRS projesine Rize, Adıyaman, Bitlis, Bingöl, Erzurum ve Ankara lokasyonlarında katkıda bulunmaya devam etmektedir.
Kamu sektöründe hızlı yaygınlaşma
AssisTT, kamudaki iş ortaklığı portföyünü, 2019 yılındaki yeni katılımlarla genişletmeye devam etmiştir. Şirket, portföyündeki kurumlara ek olarak Türk Patent Enstitüsü, Eti Maden, Devlet Malzeme Ofisi, Antalya Büyükşehir Belediyesi, RTÜK Beyaz Masa, BTK Bilgi ve İhbar Merkezi ve TEDAŞ ile sözleşmeler yapmıştır.
Özel sektör iş ortaklıklarında yeni kazanımlar
AssisTT, özel sektörde de yeni müşteri kazanımını sürdürmektedir. 2019 yılında içerisinde Halk Bankası’na hizmet verilmeye başlanmış ve Vakıfbank ile sözleşme yenilenmiştir. Ayrıca aynı yıl içerisinde Türkiye Jokey Kulübü ve Tarım Kredi Kooperatifleri’ne de hizmet verilmeye başlanmıştır. Tarım Kredi Kooperatifleri için çağrı merkezi hizmetinin başlatıldığı Samsun lokasyonundan Türkiye’nin dört bir yanında bulunan çiftçilerin soru ve sorunlarına destek sağlanmaktadır.
İstihdama sağlanan katkılar tüm hızıyla devam ediyor
Güçlü teknolojik altyapısı, etkin insan kaynağı yönetimi ve mükemmeliyetçi hizmet anlayışı ile AssisTT, çağrı merkezi standartlarını belirlemektedir. AssisTT, Anadolu’daki yatırımları ile binlerce kişiye istihdam sağlayarak ekonominin gelişimine katkıda bulunmaktadır. Şirket, 12.000’i aşkın çalışanı ve %60 kadın çalışan oranıyla ülke için önemli bir istihdam kaynağı oluşturmanın yanında, iş alanında fırsat eşitliği yaratmaktadır.