Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

AssisTT

assistt Kuruluş Yılı: 2007

Faaliyet Alanı: Müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi

Türk Telekom Ortaklık Payı: 100%

Web Sitesi: www.assistt.com.tr

2007’de kurulan AssisTT, çağrı merkezi hizmetlerinin yanı sıra kendi alanında öncü olan özel şirketlere ve kamu kurumlarına, “stratejik yol arkadaşı” olarak uçtan uca ve özelleştirilmiş “değer katan” hizmetler sunmaktadır. AssisTT klasik çağrı merkezleri hizmetlerinin yanı sıra Teknik Altyapı, Sesli Yanıt Sistemi (IVR) Yazılımı, Koltuk Kiralama, Bordrolama, Eğitim, İşe Alım, Konuşma Analizi, 11818 Rehber Veri Güncelleme ve Zenginleştirme, Müşteri Deneyimi hizmetleri de sağlamaktadır.

MHRS Projesi ile stratejik hedeflere doğru ve güçlü adımlar

AssistTT, 2018 yılı Şubat ayında Sağlık Bakanlığı’nın MHRS (Merkezi Hekim Randevu Sistemi) ihalesini kazanmıştır. Erzincan’da tamamlanan MHRS Projesi’nin açılışı dönemin Başbakanı Sayın Binali Yıldırım’ın katılımı ile yapılmış ve proje kapsamında hizmet sunulmaya başlanmıştır.

Önceki yıllarda da hizmet verilen Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı’na, 2018 yılı Nisan ayı itibarıyla yeniden AssisTT tarafından hizmet verilmeye başlanmıştır. Bu operasyonla birlikte, Gaziantep ve Sakarya lokasyonları hizmete açılmıştır.

Finans sektöründeki büyüme hız kazanıyor

AssisTT, finans sektörü iş ortaklığı portföyünü 2018 yılında yeni katılımlar ile genişletmiştir. Şirket, portföyünde yer alan Vakıfbank’a ek olarak; Yapı Kredi ve Burgan Bank’a hizmet sunulmaya başlanmıştır. 2018 yılında ihalesi kazanılan Halkbank’a 2019’da hizmet verilmeye başlanacaktır.

İş ortaklarının sayısı artmaya devam ediyor

AssisTT, Eylül ayında Çiçek Sepeti’nin yurt dışı operasyonlarına (Lola Flora) yönelik açtığı ihaleyi kazanarak Arnavutluk/Tiran lokasyonu üzerinden 7 ülkeye, 6 dilde (İngilizce, İtalyanca, İspanyolca, Portekizce, Rusça ve Fransızca) hizmet vermeye başlamıştır.

AssisTT’nin faaliyetleri küresel ve ulusal ölçekte takdir topluyor ve örnek alınıyor

AssisTT’nin faaliyetleri, 2018 yılında da gerek ulusal gerekse küresel ölçekte takdir ve beğeni ile karşılanmış, çok sayıda ödüle konu olmuştur.

Contact Center World Awards Ödülleri:

  • Çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli ödül organizasyonlarından Contact Center World Awards’ın (Çağrı Merkezi Dünyası Ödülleri) EMEA finallerinde,
  • “Büyük Ölçekli En İyi Dış Kaynak Çağrı Merkezi”, (Altın)
  • “En İyi Kamu Hizmeti” (Altın)
  • “En İyi Self Servis Teknolojisi” (Altın)
  • “En İyi Müşteri Hizmeti” (Gümüş)
  • “En İyi Kalite Ekip Lideri” (Gümüş)
  • Ulusal Ödüller
  • Çalışan Bağlılığı Başarı Ödülü (Aon Hewitt)
  • Altın Kulaklık: Bu İşi Seviyorum, Çünkü... (Çağrı Merkezi Derneği)
  • İstihdam’a Katkı Ödülü: Erzincan Çağrı Merkezi (Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı)
  • Leed Yeşil Bina Sertifikasyon Projesi’nde Erzincan Lokasyonu: Platin Sertifika

İstihdama katkıya devam

AssisTT, Anadolu’daki yatırımları ile binlerce kişiye istihdam sağlayarak ekonominin gelişimine katkıda bulunmaktadır. Güçlü teknolojik altyapısı, etkin insan kaynağı yönetimi ve mükemmeliyetçi hizmet anlayışı ile AssisTT, çağrı merkezi standartlarını belirleyen marka olma yolunda ilerlemektedir. Bu noktada AssisTT, 1.050’yi aşkın kişiyi istihdam ettiği Erzincan çağrı merkezi ile ödül kazanmıştır. AssisTT Genel Müdürü’ne, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı tarafından plaket verilmiştir.​​

Lütfen kişisel notunuzu ekleyin Eklediğiniz notları sadece siz görebilirsiniz.
GÖNDER

Bu sayfadaki notlarınız

FAALİYET RAPORU

PDF

ÖZET BİLGİPDF (912KB)

FAVORİLERİM & NOTLARIM

Twitter'da Takip Et