AssisTT

Kuruluş Yılı: 2007
Faaliyet Alanı: Müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi
Türk Telekom Ortaklık Payı: %100
Web Sitesi: www.assistt.com.tr
Müşteri deneyimi uzmanı AssisTT, 15 yıllık birikimi ve güçlü altyapısı ile sektörlere özel teknolojik çözümler üretiyor, müşterilerine katma değer yaratarak eşsiz bir deneyim yaşatmayı hedefliyor.
AssisTT, Türk Telekom’un müşteri deneyimi şirketi olarak, kurulduğu 2007 yılından bu yana, insan odaklı bir anlayışla faaliyet göstererek, en güncel teknolojileri bünyesine entegre etti. Şirket; alanında lider sektörlere çağrı merkezi, satış-pazarlama, yüz yüze hizmet, dış kaynak kullanımı tedariki, sosyal medya yönetimi ve gelir yönetimi alanlarında çok kanallı çözümler sunuyor.
Medyadan lojistiğe, sağlıktan telekomünikasyona kadar birçok sektörden müşterilerine stratejik yol arkadaşlığı yapan AssisTT, 2021 yılında özellikle e-ticaret ve bankacılık sektöründe hızlı bir büyüme sergiledi.
Uçtan uca mükemmel müşteri deneyimi
Çağrı merkezi sektöründe teknoloji üreten bir şirket olma hedefiyle ilerleyen AssisTT, IVR (İnteraktif Sesli Yanıt), robotik otomasyon, konuşma analizi, yazılı kanal hizmeti (chatbot) ve sosyal medya yönetimi uygulamalarını ön plana çıkararak altyapıda sanallaştırma ve sadeleştirme yatırımlarını sürdürüyor.
AssisTT’in son dönemdeki en önemli yatırımları arasında; veri analitiği, akıllı izleme sistemleri, RPA ve No-Touch Operation olarak adlandırılan insan müdahalesini en aza indiren bilgi teknolojisi altyapılarını ve süreçlerini kurma çalışmaları yer alıyor.
Sektörün ilk Çağrı Merkezi Okulu hızla gelişiyor
AssisTT, sahip olduğu bilgi birikimini ve deneyimini 2019 yılında hayata geçirdiği Çağrı Merkezi Okulu aracılığıyla sektöre sunarak ülkenin yetkin insan kaynağına katkı sağlıyor. Bu kapsamda, sektör profesyonellerine, üniversitelerin çağrı merkezi bölümü öğrencilerine ve sektöre ilgi duyan herkese eğitim veren Şirket, öğrencilere teorik eğitimin yanında staj ve iş imkanları da sunuyor. AssisTT Çağrı Merkezi Okulu’nda bugüne kadar eğitim alan kişi sayısı 1.760’a ulaştı.
Türk Telekom DönüşüMM projesi
AssisTT; insan kaynakları süreçlerinin, teknolojik altyapının, operasyonel gelişimin, süreç ve proje yönetiminin iyileştirilmesi ve dönüştürülmesi amacıyla Türk Telekom DönüşüMM projesini hayata geçirdi. Bu projeyle müşteri memnuniyetini en üst seviyelere taşımak isteyen AssisTT, bir yandan en önemli değer olan insan kaynağının devamlılığını sağlarken diğer yandan deneyimli ve performansı yüksek takımların iş gücü devir oranını düşürmeyi hedefliyor.
Türk Telekom DönüşüMM projesinin başlangıcından bu yana, alınan çağrılarda evde internet operasyonlarında %15, ev telefonu operasyonlarında %18, mobil operasyonlarda %8 oranında düşüş sağlandı. Deneyimli ve performansı yüksek takımların iş gücü devir oranındaki iyileşme ise %8,5 oldu.
Uzaktan çalışmaya yeni bir yorum: Özgür Çalışma Modeli
AssisTT, iş süreçlerini ve çalışma modellerini yeniden tasarlayarak yeni nesil Özgür Çalışma Modeli’ni hayata geçirdi. Şirket; çağrı merkezi çalışanlarının yanı sıra üniversite öğrencileri, ev kadınları ve engelli bireyler başta olmak üzere yeni çalışanlara uzaktan, yarı zamanlı ve esnek çalışma imkanı sağlıyor. Uzaktan çalışma modeliyle bireyler, lokasyon sınırı olmaksızın, tercih ettikleri saat dilimlerinde, günde 4-5 saat çalışarak diğer sorumluluklarına da rahatlıkla vakit ayırabilme olanağına kavuştu.
AssisTT istihdam yaratmaya devam ediyor
İş birliği yaptığı markalara, 22 ilde 14 bini aşan çalışanıyla geniş bir yelpazede hizmetler sunan AssisTT, Türkiye ekonomisine katkı sağlamak amacıyla istihdam yaratmaya devam ediyor. 2021 yılında bir önceki yıla kıyasla 6 bine yakın yeni istihdam sağlayan Şirket’in kadın çalışan oranı %69’dur.
AssisTT bir kez daha Türkiye’nin En İyi İşverenleri listesinde
AssisTT, çalışan deneyimine yaptığı yatırımlarla yüksek güven kültürüne sahip Harika İş Yeri kriterlerini 2021 yılında da karşılamayı başardı. Bağlılık skorunu geçen yıla oranla 9 puan daha artıran Şirket, 3. kez Great Place to Work sertifikasını almaya hak kazandı. AssisTT ayrıca bu yıl ilk kez 5.000+ çalışan sayısı kategorisinde Türkiye’nin En İyi İşverenleri listesinde yer alarak büyük bir başarıya daha imza attı.
Çalışan deneyimi yolculuğundan daha fazlası
Çalışan deneyimini stratejik önceliklerinden biri olarak belirleyen AssisTT, çalışanların emeklerini bağlılıkla ve mutlu bir şekilde ortaya koyabilecekleri bir çalışma kültürü oluşturma hedefiyle işveren değer önermesinin lansmanını gerçekleştirdi. AssisTT, “daha fazlası” söylemiyle oluşturduğu değer önermesini başarı, mutluluk, gelişim ve gelecek gibi dayanaklar üzerine inşa etti.
Ulusal ve uluslararası ödüllerle taçlanan projeler
AssisTT, Çağrı Merkezi Okulu projesi ile 2021 Brandon Hall Mükemmellik Ödülleri’nde En İyi Yetkinlik ve Beceri Geliştirme kategorisinde altın ödülün sahibi oldu. Stevie Awards for Great Employers’ta ise Şirket, En Yenilikçi İK Teknolojisi Kullanımı kategorisinde Online Mülakat Üssü projesi ile bronz ödül kazandı. Ayrıca AssisTT, BThaber’in organize ettiği 500 Bilişim Şirketi Araştırma Ödülü’nde Yılın Dış Kaynak Kullanımı Hizmeti kategorisinde, birincilik ödülüne layık görüldü.